joi, 26 martie 2009

Despre bloggeri

   Se poate spune ca acum este foarte la moda sa ai blog...Nu ai blog ? Nu existi ( cred unii ) . Spre curiozitatea mea mi-am facut si eu un blog. De scris o sa am ce scrie , vorba aia , subiecte sunt cu gramada. Am o intrebare : Oare bloggerii sunt persoane care au ceva de spus si nu pot spune anumitor persoane si gasesc prin blogg un mod de a se descarca? Pot deasemenea sa fie persoane care nu au somn noaptea si simt nevoia sa-si faca cunoscute trairile si experientele de zi cu zi . Nu am foarte multi prieteni detinatori de blogguri dar mie imi plac discutiile tinerilor : ai vazut mah ce misto e bloggul lui cutarescu si ce bine scrie...
  Eu am ales acest nume " Brigada Diverse " pentru bloggul meu din doua motive lesne de inteles : primul motiv este ca pe acest blogg o sa scriu despre cat mai multe subiecte si al doilea este ca mi-a placut foarte mult filmul cu acelasi nume. Multi ar spune ca trebuia sa caut si eu un nume original , dar cine mai este original in ziua de azi? Nu stiu daca ati observat . De cate ori ati mai auzit voi cuvantul original in expresia : " Ce original este acel lucru " Deci asta este numele care mie mi s-a parut cel mai adecvat. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu