joi, 26 martie 2009

Meciul unei natiuni

  Mutuleeeeeeeeee , Chivuleeeeeeeeeee , vrem la mondiale...Cam asa suna o reclama pe un post romanesc de specialitate . Cand am vazut prima oara reclama am crezut ca romania joaca tenis la dublu . Chiar trebuie sa pupam in posterior pe acesti doi jucatori? Sa ne aducem aminte de un penalty care a fost ratat de Mutu atunci cand nu trebuia;dar l-am iertat ca doar e Mutu si joaca la Fiorentina . Saracu Chivu numai accidentat a stat . Acum o sa fie varza pentru ca tocmai mai are un membru in familie si se gandeste daca mai are lapte praf . Fratilor... hai sa ne trezim la realitate . Nationala de fotbal nu sta doar in astia doi jucatori . A venit timpul ca si cei mai mici dintre noi sa vada Romania la un campionat mondial . Acum eu traiesc din amintirile acelor meciuri din 90 , 94 , care scotea romanii din casa la orice victorie a Romaniei . Bilete la meciul de sambata nu mai sunt..era de asteptat bah. Bisnitaria inca nu a fost lovita de criza . Vroiam sa merg si eu la meci dar de banii aia ( cred ca o sa fie vreo 100 ron biletul la negru ) imi cumpar seminte si stau acasa . In concluzie: Pitzi , incepe tata sa joci cu fotbalisti tineri care doresc afirmare si traditionalul : HAI ROMANIA !!!!!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu