joi, 26 martie 2009

Permis de conducere

   Inseamna ca acest lucru iti da dreptul sa conduci un autovehicul pe drumurile publice . Acestea se diferentiaza intre ele prin categoriile acestuia . Acum intervine un caz mai grav : depinde cum a fost dobandit . Daca era ereditar era ok ca nu-ti mai bateai capul sa inveti decretul si sa faci ore de conducere , dar mai ales emotiile cand se anuntau cei care picau examenul . Dar ca sa-l ai in portofel ( acolo il tine mai toata lumea deobicei ) trebuie sa sustii un examen . Daca mama si tata au bani de ne dau afara din casa , ce rost are mai tata sa ma mai stresez cu invatatul . Tu m-ai invatat cum sa fac bani calcand pe cadavre ( figurat vorbind ) nu sa dau explicatii la altii . Tata merge la militie ( dupa parerea mea institutia nu-si merita denumirea de Politie ) si-mi aranjeaza imediat un examen . Ore de conducere nu am nevoie pt ca oricum tata imi dadea SUV-ul lui inca de cand aveam 16 ani si mergeam la Bamboo sa ma sparg in figuri . Tata mi-a promis ca dupa ce o sa "iau" carnetul ( pentu ca oricum venea un militian la tata la birou si-l aducea ) o sa-mi ia o herghelie de cai sub o capota cu o stea in frunte . Pentru greseala asta capitala s-ar putea ca ai mei parinti sa vina si sa ma viziteze intr-un loc linistit , cu marmura si cu poza mea pe ea . 
   Revenind la permisul de conducere , stiti si voi destul de bine din media ce s-a intamplat in tara referitor la permisele de conducere dobandite prin mijloace mai putin legale . Unul dintre cei implicati in aceasta treaba murdara s-a calicit prea mult si a fost dat in gat cum spunem noi . Daca nu se intampla asa credeti ca afla cineva acest lucru ? Au bagat la inaintare povestea cu soferul analfabet . Este multa lume care nu stiu sa scrie dar stiu sa citeasca...pentru cine stie in ce consta examenul auto . In fine , treaba lor . Mai alarmant este ca si noi mergem pe aceleasi drumuri ca si ei . Acum ma intreb : Dar oare cati militieni au luat carnetul de conducere pe bune ? Chiar as dori sa dezvoltam acest subiect ; astept pareri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu