vineri, 27 martie 2009

Un show pacatos la Antena 1

    In fiecare seara incepand parca cu ora 23,30 la Antena 1 incepe o emisiune de divertisment cum sunt alte multe in tara noastra minunata. Dan Capatos si inca un batranel slinos care sincer nu stiu cum dracu a ajuns in televiziune ; nici macar nu vreau sa-mi aduc aminte numele lui . De Dan nu zic nimic ca este prahovean de-al meu . In privinta invitatilor , odata sunt ok dar de cele mai multe ori da cu bata in balta . Dupa cum el a declarat , o face pentru audienta . Bravo tata adu la tv toate proastele si toti libidinosii ca sa-i faci tu bani lui Voiculescu . Vreau sa vb acum despre emisiunea de aseara ; ce am vazut pana am schimbat canalul pt ca nu mai suportam . Cand am dat pe Antena 1 era la emisiune o doamna care nu cred ca are copii acasa sau barbat . Adica nu stiu cine ar fi stat cu ea si nu stiu cine ar fi insamantzat ca sa faca copii . Ne vorbea de astre , de zodii , de astrograme ; sincer niste lucruri in care eu nu cred si nu sunt singurul . Ea este un fel de Nety Sandu . Ba frate , cand incepe aia sa abereze....azi o sa castigati o suma de bani sau nu...pai cum dracu vine asta ? Dupa aceasta domnita cu capul in stele a venit surpriza serii . La un moment dat am atipit...cand stateam cu ochii inchisi am auzit o voce la tv . Sa mor de nu e Adi minune , am zis . Bai fratilor cand am deschis ochii mi-a fugit somnu , si-a facut bagaju si a plecat din casa...Era ea , chiar ea , bai fratilor nu mi-a venit sa cred...era invitata Fiona dar nu-l vedeam pe Shrek . Era frumoasa mai , grasuta asa si rotunda in obraji ; dar ce sa vezi ? Fiona e bortoasa . Cine a vazut emisiunea si-a dat seama cine e . Daca nu v-ati dat seama , va spun tot eu . Este vorba de Minodora doamnelor si domnilor . In secunda doi , degetul meu aratator s-a lungit ca nasu lui pinochio si a schimbat canalul . Film , bunicel , apoi reclame . F... ; dau inapoi la Fiona . Incredibil ; nu stiam ca Fiona este o incrucisare intre capcauni si magari . Cel putin seamana cu cei din neamul capcaunilor dar la voce  , sigur tacsu a fost magar . Frate a cantat live.Microfonul ala dupa emisiune a cerut concediu pentru ca a avortat cand  a vazut gatlejul Fionei . Frate daca tu stii sa canti doar manele nu te baga te rog la altceva mult mai artistic decat ce faci tu . Nu zic ca nu ai voce , faci o treaba buna in lumea ta , dar te rog io sa nu ne mai stresezi ; si asa suntem noi stresati de timpurile astea . Un lucru este ingrijorator . Manelisti se inmultesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu