miercuri, 8 aprilie 2009

Steaua din adincul minei

      Vreau sa incep prin a multumi domnului Voiculescu pentru ca a infiintat postul GSPTV noi sa fim nevoiti sa cautam prin tot internetu un link ceva unde sa putem vedea si noi meciurile transmise doar acolo . Aseara m-am chinuit ceva.Poate ca meciul nu prea avea miza si nu era vreun derby . Am gasit pana la urma...Cand streaming-ul si-a revenit am simtit ca m-a lovit ceva in lumina ochiului. Pe cei de la pandurii i-am recunoscut dar ceilalti sa fie cumva steaua ? Credeam ca am nimerit gresit la vreun meci de prin africa. Dar nu...am auzit de Banel ...Ei sunt...Doamne...Dar cum sunt imbracati...Fratilor daca nu ati vazut meciu va spun eu . Steaua a avut urmatoarele culori de echipament . Jambieri verzi prazuliu , sort aceeasi culoare si tricouri ros-albastre . Asa ceva nu am mai vazyt la o echipa de fotbal cu pretentii in Europa ( ei le au dar nu prea arata ca le si merita ) . Papagalii de Amazon sigur erau invidiosi ca nu au si ei aceeasi culoare cu cea a stelistilor . Dar jucatorii stelei aseara  nu au avut doar culorile papagalilor ci si mintea...Domne , uitau repede unde trebuie sa stea in teren ( Vezi faza primului gol ) Zapata este singurul specimen de papagal cracanat cu tente de mov si negru . ( Vezi faza golului doi) Nu sunt eu mare fotbalist si poate ca voi ziceti ca vorbesc aiurea si sa intru eu in teren . Fratilor , de vreo 2 ani nu mai merge nimic la Steaua . Eu zic ca singura solutie este sa se schimbe toata echipa...Sa fie un an in care sa nu castigam mai nimic , pentru ca jucatorii sa se cunoasca bine intre ei si sa aducem antrenor . Eu nu inteleg ce credibilitate si respect mai are un antrenor in fata jucatorilor lui din moment ce acestia i se adreseaza pe numele mic ? Asa ca Mariusica sau Laca ´ lasa-ne tata . Fa si tu ce face de exemplu Hagi . Si-a dat seama ca nu e de el antrenoratul si si-a facut pepiniera privata . Bravo lui . Si la sfarsit traditionalul : FREE GIGI !!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu