vineri, 10 aprilie 2009

Tovarasul si Uniunea Europeana


      PRUDENT = pasta de dinti cu extras de prune ; MONOLOG = olog de un picior ; MANIPULARE = manevrarea penisului cu ajutorul mainilor . Pentru cei ce nu cunosc , v-am prezentat cateva cuvinte din "DEX-ul moldovenesc" , pentru ca acum cuvantul de moldovean este pe buzele tuturor , la tv , in ziare si radio . Cineva ma intreba daca ma intereseaza de fratii mei de peste Prut , de situatia lor actuala , referindu-se binenteles la fraudarea alegerilor prezidentiale din Republica Moldova. Am ramas blocat pentru ca stiam ca fratele meu si sora mea sunt in Romania , fiecare la casa lor , linistiti si mai vorbesc cu ei din cand in cand . De cand suntem noi frati cu cei de peste Prut ? Avem toti acelasi tata sau aceeasi mama ? Saraca de ea....sau ce bine de el , nu? Pe mine chiar nu ma intereseaza istoria noastra pentru ca stau si ma uit la "conducatorii " nostrii actuali si in nici un caz nu cred ca am avut un Mihai Viteazul sau un Stefan cel Mare . Vreau sa-l vad pe Basescu cel Tare cum se urca pe cal , invarte sabia deasupra capului si intra in valtoarea luptei . Dar el nu este singur . Boc cel mic ( nu ca este mic da stat ci are doar 20 de ani ) isi urmeaza conducatorul oriunde. Normal ca la comedie toti ne pricepem...de 20 de ani incoace aceasta comedie , la care si noi suntem actori , nu se apropie de sfarsit sau regizorul este acelasi cu cel al serialului Tanar si nelinistit ? Sa ne intoarcem la "fratii" nostrii . Ce se intampla acum in Republica Moldova eu zic ca era de asteptat . Poate ca ma insel eu sau chiar asa a fost , dar acum ceva ani parca in Rep . Moldova a fost un sondaj de opinie in care cetatenni moldoveni erau intrebati daca vor sa se uneasca cu Romania ? Sau ma insel eu ( cine stie va rog sa ma corectati) Raspunsul a fost negativ atunci . Oare sa se fi intamplat la fel ca la alegerile prezidentiale ? Mai exista si posibilitatea ca majoritatea moldovenilor sa nu doreasca o viata mai buna in Uniunea Europeana . Noi , ca stat din Uniunea Europeana , le suntem exemplu moldovenilor . U.E. ai vrut , .U.E. mananci  . Poate doar tinerii de acolo doresc lucrul asta . Tovarasul Voronin controleaza tot in Moldova . Frima la care am lucrat a dorit sa faca comert cu carne cu Republica Moldova . Am inceput sa caut pe internet fabrici de procesare a carnii din Moldova . Am gasit si am inceput sa sun pentru a le face o oferta . La una din fabrici , persoana care se ocupa de achizitii mi-a spus ca nu poate sa cumpere de la noi ( eu fiind atunci in Ungaria ) si ca ar trebui sa iau legatura cu cei care-i aprovizioneaza . Am cerut atunci un nr de tel sau un nr de fax . Mi-a spus ca nu stie . Ciudat...nu stie de unde cumpara marfa? Am intrebat atunci pe cineva din Germania de nationalitate moldovean si acesta mi-a spus ca tovarasul Voronin detine singurele firme din Moldova care fac importuri . Deci daca vroiam sa fac ceva , mi-a zis ca-mi da niste nr de telefon si sa iau legatura cu ei...Marfa dadeam poate , dar mai vedeam banii? Asa ca las bre nea Voronin sa mai stai si mata linistit ca , io zic ca ai tras destul si ai nenorocit pe "fratii" nostrii . Dupa ultimul sondaj facut peste 80% din cetatenii moldoveni traiesc la limita saraciei . Ciudat totusi...cred ca e la fel ca la noi ...Da , dar noi suntem in Uniune...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu