marți, 28 aprilie 2009

Vedetismul mioritic pe facebook


        Stiu ca majoritatea dintre voi aveti un cont pe facebook si in fiecare zi intrati sa vedeti cine v-a mai cerut prietenia , sa vedeti ce a mai scris cutarescu de pe mobil sau sa vedeti ce a mai facut vampirul vostru , ce spargeri a mai dat Mafia si cel mai important pt mine sa mai faceti bani pe YoVille si sa va cumparati mobila in casa . Referitor la aceste jocuri si alte chestii iinteresante , nu am nimic importriva Facebook-ului . Acum am si eu vreo 470 de prieteni , din care doar cu vreo 10 cred ca am vb pana acum . Am ca prieteni oameni obisnuiti , baieti si fete , dar si VIP-uri ( mioritice ) ; ce-mi place cuvantul asta ; Am cantareti care scot piese si fura pasaje din alte melodii cunoscute din repertoriul international . Normal , ca nu ai ce sa furi de la Hrusca . Acestia se scuza prin a spune ca le-a placut f mult o melodie de la o formatie si de aceea a utilizat un pasaj . Dar fiind "vedete" ei au o cultura muzicala foarte dezvoltata si noi ar trebui sa ne uitam la ei ca la o icoana facatoare de minuni . Noi , pleava, nu avem habar decat de Guta si Salam si ceva Celine .  Ma gandeam intr-o zi ca ei sunt vedete doar pe internet . Pai sa-mi spuna si mie cineva cati muzicieni traiesc azi in Romania din vanzarea materialelor discografice pe piata? Apare albumul si a doua zi este pe torrenti . Atunci pe  saracu Michael Jackson care a vandut milioane de albume cum sa-l numim ? 
      Mai am ca prieteni pe Facebook oameni de televiziune , oameni care intradevar muncesc . De la a prezenta anumite emisiuni tv pana la aceia care lucreaza la unele posturi de radio .  La prima vedere mi se par oameni simpli cu care poti sa ai o conversatie care sa contina mai mult de 20 de cuvinte . Cu trecerea timpului mi-am dat seama ca asa este . Unul dintre acestia este George Dumitrescu ( KANAL D ) cu care de ceva timp am legat o relatie "chat-uiasca" . Omul este super tare , munceste foarte mult si in primul rand ii place ceeea ce face . Trecem acum la radio . Silviu Andrei ( RADIO ZU ) este unul dintre cei mai tari blogg-eri pe care-i citesc . Am un mesaj pentru el : Casa de piatra si multa fericire . 
    Acum la sfarsit vreau sa dau un sfat pentru majoritatea "vedetelor" din industria muzicala : Pocaiti-va fratilor si mai ales surorilor pentru ca fiind mai aproape de Dumnezeu , aveti sanse foarte mici sa va sara discul in concerte cand faceti playback.

Un comentariu:

  1. "nu ai ce sa furi de la Hrusca"
    Dar Hrusca a furat, la randul sau, "Zori de zi" de la o sârboaică... :)

    RăspundețiȘtergere