marți, 12 mai 2009

Baitza pe anul asta....


A trecut 1 Mai la fel cum trec zilele noastre...o zi obisnuita de vineri , nu am lucrat , dar a trebuit sa ma intalnesc cu cineva impreuna cu seful meu...deci am lucrat...am ajuns la 1 dimineata acasa , acolo unde ma asteptau prietena , sora si cumnatul meu . Aveam inca de Joi facut programul . Vineri mergem la Costinesti la concerte . Am ajuns acolo Sambata seara...Am ajuns...aglomeratie, normal...ma gandeam daca nu cumva am intrat intr-o gaura neagra si ne-am teleportat in timp ajungand undeva prin luna iulie sau august . Dupa ce i-am dat niste flash-uri lu ´Domnu Dan ( cel cu OTV -UL ) am gasit in cele din urma loc de parcare . Muzica era ok dar nu se intelegea mai nimic...Cea din Tineretului bubuia de nebuna , la terasa de langa club zburdau niste acorduri mioritice house si asa mai departe...Intotdeauna m-am gandit cum ar fi ca intr-un club fiecare individ de pe ringul de dans sa poarte casti in care se pun genuri diferite de muzica...as vrea sa vad cum ar face pereche valsul cu maneaua. Ne facem loc sfiosi prin multimea deja halucinata de ideea in sine de a fi la mare de 2 Mai , si ajungem in sfarsit la destinatie . Obeliscul arata bine , cred ca face sport...pentru ca este vesnic tanar si falnic...a avut o cumpana saracul dar si-a revenit. Concertul organizat de un post tv romanesc de muzica a fost din punctul meu de vedere un eveniment gustat de public nu numai prin prisma trupelor si artistilor dar si de ce sa nu recunoastem : a fost moka...in afara de un playback jalnic ( se poate asa ceva?), al unei doamne care s-a imbracat adecvat vremii de afara pentru ca prietenul ei prezinta vremea , totul a fost super tare...ce sa mai zic de Voltaj ? Fara cuvinte... Dar a trecut prea repede si ne-am trezit cu un alt weekend calduros de tras...Sambata 9 Mai am plecat in Vama Veche...Am ajuns ? am intrebat-o pe prietenea mea...Da , imi raspunde , nu ai vazut tablitza? Plaja pe stanga , cautam un drum . Era unu cu un mare interzis , mergem mai departe . Dupa 1 minut iesim din sat. Frate , jur , am mers cu 40 la ora . Facem stanga imprejur si intram pe drumul interzis. Nu suntem singurii. Prima data in Vama Veche si deja incepe sa-mi placa . Cateva terase si mici buticuri ca din satele uitate de lume de prin Romania . Directia noastra era defapt Club Control din Vama Veche unde vroiam sa ajungem neaparat . Trecem de stuf la indicatiile unor barmani si ajungem la Control. Inainte vazusem niste poze din club pe profilul de Facebook al lui Razvan Cliza , cel care se ocupa de club . Aveam intr-un ochi poza respectiva si cu celalalt scanam ( I´ll be back )si in cele din urma am gasit . Muzica buna si pozitia cu vedere la mare face din Control cel mai tare club de acolo , dupa parerea mea . Am stat cu prietena la un suc si am admirat privelistea asta in timpul in care lumea facea baie in mare...Am vrut si eu dar mi-am adus aminte ca nu aveam nimic pe sub blugi si la nudisti nu fac pentru ca era apa rece...radeti acum....Am plecat de la Vama cu gandul ca sigur vara asta cel putin o data o sa mai mergem...Am trecut prin Costinesti, neinteresant , apoi the end la Eforie Nord . Nu va spun ce am facut in ziua aceea...nu pot sa nu va spun...am facut baie in mareeeeeeeeeeee...a fost super misto , a fost tru ( Razvan stie de ce ) Pe facebook am postat chestia asta si am adaugat in gluma ca ma oftic ca nu am avut gel de dus la mine . La care cineva ma intreaba : Ce legatura are gelul de dus ? Frate imi vine s-o omor pe Nikita , nu alta...Ca sa deviem de la subiect : Nikita se impuiaza...daca are fata am pus-o ; or sa fie doua

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu