marți, 26 ianuarie 2010

Big boys always cry....


Sa stiti ca acum mi se potriveste acest titlu . Mereu imi pare rau si ma simt atat de vulnerabil atunci cand aud ca cineva moare . Nu am cuvinte sa spun cum ma simt in acest moment cand am aflat ca Paun Cosmina ne-a parasit atat de devreme , avea doar 15 ani . Strig acum spre cer de ce ii ia Dumnezeu la El pe cei care au toata viata in fatza si ii lasa pe toti nenorocitii ? Numai El stie . Are un plan pentru fiecare dintre noi . Nu am cunoscut-o pe Cosmina . Nici macar nu am vazut-o prin oras . Am cunoscut-o prin intermediul blogg-urilor si filmuletelor de pe youtube . Imi dau seama cat a fost de iubita . Primeam pe messenger tot felul de mesaje de condoleante de la prietenii ei , cei care i-au fost alaturi . Acum trebuie sa fim alaturi de mama ei in aceste momente se suferinta . Odihneste-te in pace Cosmina !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu