luni, 15 iunie 2009

Daca prostia ar provoca durere ne-am muta cu totii in Urlati


A inceput sezonul estival si litoralul romanesc isi asteapta cu bratele deschise clientii . Mie mi-a fost dat sa locuiesc in Eforie Nord inca de anul trecut de prin luna Noiembrie . Cu ocazia asta am vazut si cum este iarna pe litoral . Mi-am imaginat ca sunt in Alaska si am facut si niste filmulete legate de marea involburata si frrrrigul care iti patrundea pana la oase . Acum deja am mai putin cu 10 kg pentru ca hainele groase le am deja la naftalina in podul casei . Vara la mare avem cea mai mare concentratie de cocalari si pitzipoance pe metru patrat . Promit ca o sa revin si cu ceva poze . De la a merge pe nisipul plajei cu pantofi cu toc pana la mult folositul guler la tricou ridicat de parca ar fi apretat , ajungem pana la ati etala lanturile de la bicicleta la gat si tatuajele facute de un vecin cu un ac de seringa . Am observat la baieti , referitor la gulere , ca fiecare incearca sa aiva gulerul cat mai lung si cat mai drept . Apoi mi-am dat seama ca anul asta la cocalari se masoara potenta in guler . Cu cat ai gulerul mai mare si mai tare poti sa ajungi sa conjugi verbul " A FI " pana la persoana a doua singular fara sa te incurci . Este ceva . Eu sunt de acord sa ai un aer mai rafinat si stilat dar sa ai cu ce.... Pilotul automat al cocalarului este foarte bine pus la punct . Odata setata directia nu mai poate face stanga sau dreapta sau sa ocoleasca persoanele care le intalneste in cale . Daca nu te dai din calea lui o sa te loveasca cu pieptul lui umflat si risti sa-ti intre gulerul in ochi . Dupa ce te dai din calea lui si scapi , te loveste altceva . Parfumul lui cu miros intzepator . Oricat de bun ar fi parfumul , sigur pe un cocalar d´asta nu poate sta mai mult de 2 min...parfumul nu se impaca bine cu aerele si figurile . Eu zic ca ar trebui sa faca si ei o intalnire anuala . Sigur nu sunt singurul care va merge in acel loc si-l va dinamita in plina sedinta . Glumesc acum , pe cuvant , asta numai sa nu creada altcineva ca am ganduri dastea ( sigur baietzii cu o chii albastrii vegheaza si blogurile )
Poza este de pe net si e super tare si totodata foarte expresiva . Puteti observa o combinatie intre pijamale , saboti , sosete flaushate si tricoul cu muschi facuti la sapa la porumb .

10 comentarii:

  1. Ii avem si noi pe ai nostrii... in alte parti tot tineretul e emo...

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo Alex,

    Ar trebui faci o sectiune dedicata acestor specimene de oameni !!!
    Am ramas blocat cand am vazut cum este imbracat idiotul ala.
    Nu pot sa-mi dau seama ce ar putea fi in capul lui. Cred ca numai coji de seminte si manele.
    Zero

    RăspundețiȘtergere
  3. Adica vrei sa-mi spui tu mie ca nu ai vazut fenomene si mai mari ca acesta? Vrei sa-mi spui tu mie ca Mizilul este plin de masini bengoase, femei din revista si barbati bine facuti? Eu stiu ca Mizilul ala de care tu esti foarte mandru ca fiind orasul tau, este patria rromilor. Si cand zic rromi ma refer la tigani din aia care dorm in cotinetze, nu la tigani ca cei din Buzau care au palate.Asha ca te pup pe portofel si ... la mai multe, insa mai interesante!

    RăspundețiȘtergere
  4. Domnule anonim...tin sa-ti multumesc pentru comment . Ma gandesc ca ai si tu vreun palat in Buzau , nu? Daca tu crezi ca Mizilul este patria rromilor , da-mi niste date de contact ale tale si mergem in vizita sa le vezi "cotinetele"

    RăspundețiȘtergere
  5. si venind vorba de masini...in mizil a fost primul X6 din Romania...sa vi sa faci o poza cu el

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest X6 este cumva al tau? Si daca ar fi sincer nu ma intreseaza. Din aceasta cauza ati ajuns unde sunteti ca pt voi o masina bengoasa si o toala de firma il face pe om. Prostul care nu are nimik in cap sa poata iesi in evidenta, a gasit o modalitate sa se poata evidentia. Isi trage masina si se imbraca in virgulitze sa para si el de firma. Nu m-ar mira ca intr-una din zilele urmatoare sa vad la tv ca a fost prinsa o banda de julitori de masini de lux din spania si italia in mizil pe strada lalelelor. Si pt stiinta ta generala nu sunt nici tigan si nici date de contact in Mizil nu am. Am avut nefericirea sa traiesc in orasul sau comuna(noroc ca v-au bagat si voua gaze cu cativa ani in urma). Nu inteleg atitudine ta de a lua foc asha repede, ca pana la urma nu am facut decat sa zic purul adevar. Insa vb saracului Mircea "traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!"

    RăspundețiȘtergere
  7. ok...hai sa ingropam securea razboiului. Te astept prin Mizil sa iesim la o bere...

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce faci ma titi , te ai apucat de bloguri si alte chestii in tovarasie cu mitu? :) ai terminat-o cu hop hop-ul?

    RăspundețiȘtergere
  9. mathias_same este id-ul mau si vei afla cine sunt. Fostea mea colega din generala , alina , ce mai face? :) Multa bafta!

    RăspundețiȘtergere
  10. Iti pui ciorile in cap in loc sa pleci din jegul ala de oras , e doar un oras compromis. Ar trebui sa te refulezi in alta parte.

    RăspundețiȘtergere