vineri, 26 iunie 2009

M de la muzica...


Cei doi regi ai muzicii stau acum impreuna in ceruri si le canta ingerilor . De astazi regele rock and roll-ului , Elvis Presley , va face un duet memorabil cu cel care a fost , este si va ramane regele muzicii pop , Michael Jackson . Sunt momente in care mi-as dori sa fiu in Rai la un concert al celor doi dar inca nu mi-a venit timpul sa ajung acolo . Ma intreb acum de ce oare i-a venit timpul lui MJ ? Sa fie din cauza problemelor de sanatate pe care le avea si care l-au doborat sau asa a fost sa fie ? Stau cateodata si zic ca de ce traiesc toti criminalii , violatorii , spargatorii si Dumnezeu ia la El doar oamenii buni? De azi inainte replica : Elvis has left the building se schimba . Dar sincer mie imi placea mai mult prima . Imi placea sa cred ca MJ chiar era iarasi pe o panta ascendenta . In ciuda tuturor lucrurilor rele care s-au spus despre el eu il consideram in continuare un om cu suflet mare , iubitor de oameni si de viata . Eu unul o sa refuz sa ma gandesc ca nu mai este printre noi si atunci cand o sa ascult "operele" lui o sa-mi zic ca vor urma si altele . Ultima oara am ascultat cateva piese ale lui saptamana trecuta insa fara a-mi da seama de ce va urma...Daca aveam vreo viziune poate ca-i transmiteam si-l salvam . Asta este viata . O piesa de teatru pe o scena imensa iar "actorul" Michael Jackson a trebuit sa paraseasca scena...Au fost si altii inaintea lui si tare mi-e frica ca din urma nu prea mai vin "actori" atat de buni. In incheiere nu vreau sa spun acele cuvinte referitoare la odihna si pace . Vreau doar sa zic : M vine de la muzica!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu