luni, 1 noiembrie 2010

The come back......

Da , asa este...chiar imi doream sa mai scriu unele lucruri pe blog-ul personal . Am vrut de atatea ori sa fac lucrul asta dar mereu aparea cate ceva . In seara asta am intrat pe un site al unui prieten www.mizileanul.eu , pe care nu l-am mai vizitat cam de mult timp. A inflorit , ce sa mai zic? Am vazut apoi topul mizilenilor organizat de bunul meu prieten . La categoria bloggeri m-am clasat pe locul 2 cu 140 de voturi . Ma gandesc ca asta ar fi singura cale sa multumesc celor care m-au votat . Eu zic ca este bine , mai ales ca cine stie , poate peste cativa ani o sa am nevoie de votul mizilenilor pentru postul de primar al orasului ...Hai ca v-am dezvaluit si secretul asta ....ramane de vazut pana atunci...pregatim terenul , crestem tineret ambitios , care chiar isi doresc sa faca ceva pt orasul asta . Un + mare pentru domnul primar , un - pentru consilieri si ceilalti angajati ai primariei . Primarie noua , aceeasi oameni...Promit ca o sa incerc sa scriu in fiecare seara...Multumesc inca o data celor care m-au votat , merci mizileanul.eu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu