marți, 2 noiembrie 2010

Varsta de pensionare.....

Voi stiti asta dar vreau sa va dau un exemplu . Am trimis la Casa de Pensii un e-mail . Va rog sa-l cititi si sa dati link mai departe la toti prietenii vostrii :
"
Buna seara ,

La ora la care va scriu acest e-mail sunt foarte revoltat . Nu vreau sa ma leg de situatia actuala a tarii noastre pentru ca si domniile dumneavoastra o cunoasteti . Ceea ce cred ca nu cunoasteti la ora actuala , este valoarea si competenta angajatilor CNPAS . Ma refer aici la cei care calculeaza pensiile oamenilor care ani de zile cotizeaza la statul roman , pentru ca apoi ajungand la varsta de pensionare sa primeasca nici macar praful de pe toba . Mai sunt cazuri in care angajatii dumneavoastra fac unele greseli voite sau nevoite . Se stie ca de la o anumita varsta omul pierde din capacitatile sale mintale . Mai grav este ca acestia ocupa unele posturi importante in institutiile statului . Sa va dau un exemplu : Mama mea care a muncit si cotizat la stat pentru 30 si ceva de ani , a iesit anticipat la pensie . Acum primeste incredibila si enorma suma de 350 de ron . La o evaluare mai atenta a deciziei de pensionare , am observat ca perioada de calcul a pensiei este Martie 1970 - Martie 1992 . Cel mai amuzant este ca in perioada 1970-1973 , mama mea nu a fost angajata , deci nu a cotizat la stat . Abia in 1973 a inceput sa lucreze si i s-a intocmit si cartea de munca . Vreau sa va intreb cum ati calculat dumneavoastra acest lucru ? Nu se putea verifica ? Acest e-mail va ajunge chiar din seara asta pe blogul meu personal si nu numai dar si in mass media .
Va multumesc pentru atentia care sper ca mi-ati acordat-o si va doresc o pensionare placuta alaturi de angajatii dumneavoastra . De ce nu are tineretul unde sa lucreze ? Acest e-mail este raspunsul la ultima mea intrebare .

Alexandru Pletea

2 comentarii:

  1. Banuiesc eu ca ti-au dat reply ceva de genul: Dupa ce vei scrie corect din punct de vedere gramatical, ne vom gandi a-ti raspunde!

    RăspundețiȘtergere